peNgikut aku YanG taBah..ngeE^_^

Saturday, July 16, 2016

97.7% LELAKI SUKA PEREMPUAN BERTUDUNG BAWAL vs 97.7% PEREMPUAN SUKA PAKAI SHAWL

Dari  FB Mysheira Klik sini utk ke FB Mysheira


Alahai..
Skrg kecoh kan pasal 97.7% LELAKI SUKA PEREMPUAN BERTUDUNG BAWAL
.
.
Eh, lelaki ni. Over pulak dia. Kang kite prefer lelaki ber serban compare to kopiah or songkok tahu melenting. Hihihi πŸ˜›
.
Ni nk bgtahu, sebenarnye 97.7% PEREMPUAN SUKA PAKAI SHAWL! πŸ˜πŸ˜
.
.
Meh aku share pendapat aku. Aku lagi suka pakai SHAWL. tak suka aku? Boleh beransur..ekekekeeee πŸ˜
.
.
Kenapa AKU PREFER SHAWL? Nak tahu? Meh lelaki, baca & hadam πŸ˜
.
.
1) shawl senang bentuk kat bahagian muka. Nampak muke lebih kurus wlpn badan gemok πŸ˜
.
2) pakai shawl, tiup2 sket bhgn depan tu terus okey. Bak kata org ganung "tudung jettak" . Bawal? Ko tiup 100x x jadi gak, kalo salah teknik pakai or iron xbetol.
.
3) Shawl senang nak gayakan. byk pilihan penggayaan. Pinless ke, pin tepi dagu ke. Pin tepi bibir ke. Nak belit nak lilit sampai terjerut leher pon boleh. alah, gurau pon xboleh πŸ˜…
.
4) shawl senang iron. Iron sikit2 pon da ok. Ada yg xperlu iron. tp Bawal kne iron bebetol. Kalo x, jgn harap tudung menjd sperti awk nak. Ngehngeh
.
5) shawl if kitorg gantung/ sidai memane masih okey if nak pakai utk kali ke-2. Tapi bawal, kne letak, gantung bebetul...kalo x, GELEMBUNG! Paham x gelembung? πŸ˜ͺπŸ˜ͺ
.
6) Shawl boleh adjust nak bhgn muke tu terlekat dekat bhgn mane kat shawl tu. Nak pnjg belah kanan ke or kiri. Kalo bawal? Mmg kne duk tengah2 kan. and kne balance kan panjang kiri kanan. Tp kalo awk selempang, okey la.
.
7) Potensi pakai bawal utk gelembung bahagian muke sangat TINGGI! πŸ˜­Shawl jarang gelembung bhgn muke. Tgok pic 1 compare dgn pic 2. Aku moody kot time tu kluar ngan adik blergh πŸ˜«
.
8) emak suruh "adik! Beli santan jap kt kedai". Kau blh terus zapp sambar shawl, belit2. Dah..blh ke kedai
.
9) Senang kalo pape jd kat diri kitorg, BELIT je makhluk tu gune shawl. pastikan pakai anak tudung/inner yg secure la kat dlam ya πŸ˜… pastu cucuk makhluk tu gune jarum yg korg pakai hahaha
.
10) lelaki kan sangat MALAS menunggu perempuan bersiap. So pilihlah, perempuan pakai shawl. Hahahahahha πŸ˜œπŸ˜œ
.
11) hey lelaki! Xsemestinya yg pakai shawl ni yg malas nk iron bawal ni, pemalas nak iron baju seluar suami/bakal suami dia nanti taw! Ni kire shortcut dorg nak JIMAT MASA taw nk iron baju awak, baju dia sndiri. kalo aku, baju x iron..Nmpk kedut2.. em..cancel dating haha πŸ˜
.
.
P/S AMARAN kpd LELAKI: πŸ˜‚
Kalo bhgn muke xmenjadi seperti perempuan nak, ini akan membawa kpd ke "mood" ian perempuan dr awal smpi la dia balik bukak tudung balik. Kau tayah pura2 amik hati beli pizza sebijik sbb nk pujuk. Tak jalan derrrr *tp kalo aku, aku amik je pastu ajak balik Hahaha* Haa ,amek kau! Hai lelaki! Sggop ke kalo tgh dating dgn wife or bakal wife awk tu, dia moody sepanjang dia keluar dgn awk? Sanggup? πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
.
.
+++ Semua reason diatas adalah penyebab aku lg prefer SHAWL. HHEHEHE itu pendpt aku je. Sblm ni pon, aku pemakai Tegar Bawal jgak. so, memane pon ok actually. Tayah la nakkecam sane, kecam sini. Suka hati perempuan la nak pilih mane dia suka. Ye dak? Eeee..geram ittewwπŸ˜™πŸ˜™
.
---> Ade yg sependapat dgn aku tak? Hihi
Like sket. Nak tengok hehe😘
Nak SHARE & nk bg pendapat sendiri? Silakan & dialu-alukan. SHARE je xperlu mintak kebenaran ????

No comments: