peNgikut aku YanG taBah..ngeE^_^

Monday, February 14, 2011

::: muke aku bakal dijilat lagie =( :::

waaa.....cdeyh tahu!!!cdeyhhh!!!
haa...haa..mule la tuh..nk cdeyh2 bagai..lempang laju2 kang bwu tahu!!
kn adew lagie yg perli awak tuh...
"erm...jgn nanges..6t xmacho dah"

ahh..benci mcm tuh.....xjdik xnanges..hahahahhaha
dak macho xleyh nanges..tp..lau da atie kapas tuh cmne???adoiiiiiii..
problemmoooo!!!!dammmmm!!!

oke2...dah2..xpyh nk cdeyh2...luse konpem nanges!!hahhaha
opppss!!!senyap ahh kau...!!kau!!kau la...!!senyap oke!!dah2...!!

luse fieldwork..tabah kn atie aku utk hdapi pnas terik mentari....oohhh!!!!!!!tidakkk!!!panass wooo....
tp pnas lagi api neraka kn...:)

hurm..panass...abess muke ak burn..da la mmg cepat burn weyh....mencik2!!!
skunk muke aku da itam gilew weyhh!!nk nanges!!
eh3..xboleyh..cntrol macho babe =.=

dah2..mls nk pk..kg pk2 lagie itam muke ak neyh...sob3:(

mood skunk: nk g karaoke...jum!!cpew nk teman ak angkat tgn cepat!! ^^

hoi..ko bajet sore kau best sgt cm taylor swift kew weyh...??hahhaha
cm haremmmm jew nk karok tp sore cm hampeh!!haktuiii!!tp oke la dr sore KAU kn2!!kau la...haa..sile la angguk laju2!!buwekkk!!dah2..jom ikowt aku g karok =.=

No comments: