peNgikut aku YanG taBah..ngeE^_^

Sunday, February 13, 2011

::: xmacho + 2nd tyme kne ^^ :::

nie story smlm yew..hhahahhaha :P

scene 1: x macho
hoiiii....ko mmg carik nahas la cik mysheira kn...xpsl2 kne perli abes-abesan smlm kn..adoiii..
cmne la air mate aku leyh trlepas kuar lak...menci2!!! :(
eeeeeeeee.....cmne lah leyh jdik cmtuh..tensionn tol aku tahuuu!! sob3...
erm.....mybe penat sgt3 smlm..wt fieldwok yg memakse aku duk tgh2 panas..muke burn dimakan +dimamah matahari..muke jdik itam dah..t sume org tanak aku tahuuu!!!!!!!!!!ahhh,...tension2...pstuh tadew mood...kecian la cpew yg saloo jdik mgse aku tuh..huhuhu
xpecially dye la kn...hahhahahha sorie dear :) 
bkn sengajew pown nk mrh2 sume bagai+wt muke ketat tuh oke..sorie :)
pstu dye tye lak knp kn??lagie ak cdeyh..then xpsl2 air mate aku kua...huaaaaaaaaaaaa :(
malooo siott..menci2..
dye: budak macho mne leyh nanges...hehehe
aku: haah...dah2..da xnanges dah...
teros kesat air mate..hahahahahha malooo gilew doe...eeeee....huhuhu
admit la..ak seng kua air mate....bahhahaa bkn mnje oke...tp hatie kapas...muahhahahahhahaha
bnde kecik pown kdg2 ak leyh nanges...pdhal tadew papew pown...
erm....tah la...
dye: penat sgt ek...erm...6t keje cmne??lagie penat..kerajaan oke lg...lau keje ngn swasta...haa..dibuatnyew boss yg suke buli tuh..cmne?? nanges jugak laa??
aku: erm..nanges la ari2..ehhehehee
huhhh..sakan dye gelak..kurenggsss betol la kn...rse cm nk...nk....eee....ggrrrrrr :P
TUMBUK!!muahhahahahhahaha

then..bilew pk2 blek...betol jgk..ssh ak nk kejew 6t..penat je nanges...penat nanges...mamposs aku!!
erm...sile fikir-fikirkan =.=

scene 2: 2nd tyme kne
haaa...yg nie secret la kn..ko gilew nk swuh ak btaw...yg penting ak sgt3 malooooo!!!!!!!!!!!
arghhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!boleyh plak ckp cmtuh kn......eeeeeeeeeeeeee....
itam+++++ gagaggagaggagaggaa..sengettt!!!!!!
dlu skali da penah tego...smlm kne lagie.........maloooooooo weyh......
totally beza....mmg la malooo kn....sengal tolllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!
menyampah2!!!! ta sukeww!!!!!!!!!!!
npew cmtuh ek???ntah..lu pk la sndiri...muhahahahhahaahah :)

No comments: