peNgikut aku YanG taBah..ngeE^_^

Friday, November 25, 2011

::: menjawab semua persoalan :::

salamm peepss..ewwahhh ewaahh!
rase macam da lame gileww aku x hupdate belog neyh kan kan..
mesty korang2 sume rindoo aku dakk??oke! ta payah buat muke yg meng down kan aku! fine :'(
nie juz quick update bout me ..myself..
da ramai sangat member2 aku dr serata pelusuk dunia tanye aku itu ini..
haihh..ramai jugak peminat aku upenyew ek..tak sangka pulak..ewahh! ewaahhh! gedik2 ckit..cett!
oke ta payah nk gedik sgt la hoii! annoying tauk??

oke done!
skunk ak nak jawab sume PERSOALAN untuk aku tuh -.-

# weyh,asal ko macam x aktif sgt eh kat u kau?? xkesah la men sports ke join prgram ke..
myanswer: ehh overr kau nie! ak punyew la bz skunk nk wt prgram..cehh cehh..over2! oke..ak ngaku la x aktif sgt kn..mgkin sbb nk STUDY~ wekkk :P bkn2...sem SATU dulu ak terpilih join UTM team NETBALL.skunk ak sport xjoin sgt sbb aku pernah injured dlu tyme matrik.. lutut aku problem.. umie ak pown cm xbg sgt men sbenarnyew. tp abah la byk support..sbb aku da mcm org gilerr duk merayu nk join sports.haha tu beliau TERPAKSE bg aku main..hehee.. tyme injured tu actually DOC suh ak rehat selama 6 bulan. tyme tuh game aku da msok separuh akhir. lepas wt x-ray tu la doc xkasi aku men. tp aku terus kan jugak maen sbb smngat team kamie yg mahu kemenangan :)
aku ambik risiko kt situ. kesian tgk muke coach aku.then lepas abes game tue aku x folow up pown dgn doc lg. so aku tak tahu pew jadik...muahahhaha :P so smpi skunkk..hurmmmmmm :P oke mls nk explain pnjang2..ak xjoin last game utk utm ary tuh pown probs kaki aku jugak. tayah nk taw details sgt kan. so korg tlg doakn kesihatan aku :) thankkyouuu !

# asal ko cam diam sikit eh skunkk??
myanswer: diamm?? celah mane pulak aku diamm nyew?? ak rase suara aku jew yg asek korg dengar kan.. focuss la..ak da banyak maen sangat la weyhh...study entah da campak mane dah.. bile nak test mule la menggelabah macam tak cukup tanah nk gerak. itu xstudy ini xstudy. bile tah nk dapat jadik macam kengkawan aku yg laen. PNGK nak gempak jew kan..oke! aii jelesss! bak mai sikit la ko punyew pngk tuh TT__TT

# hipokrit?? ko sukew tak org cmni?pstu mggelabah nk "tembak2" org..kau rase aku(aku nie merujuk pade diri kwn aku sorg nie) hipokrit tak??
myanswer: ehh xde lah..ko oke jew..tp bg aku ak tak berape GEMAR dgn org macam nie. ak pown akn rase tak selesa ngn dye nanti.. yewla kau paham2 la kan gaye dorg mcamne..tp aku xkesah pown aku kwn je ngan sume org..skunk aku dah malas nak ambik tahu pasal org sangat. nk jadi heartless boleyy tak??? hurmmm TT__TT lantak kau la nak buat ape pown. as long ko tak jage tepi kain batik aku. haa..gitu!

# kau sukew tak bile orang pakse pakse pakse kau sampai lebam??
myanswer: haaa..sukew gilew soklan nie..MEMANG TAK ARRR! ringkas n padat jwpan aku! so jgn buat aku jadik hangin tak tentu hala. maaf!

#PERAMPAS! komen cikit.
myanswer: ckit je ke boley komen.aiyokkk bayk nie ak nk cakap..hahaha oke2. pegi mampos la si perampas tu kan! da xde org len eh dlm dunie nie. ~bhase kasar cket.sori~ annoyingg la.

#bf n gf bertukar ganti.pendapat
myanswer: eh lantak kau lah.kau punyew hati. tapi ak xpaham dengan org yg advance macam nie..tabik SPRINGG! HAHAHA :D


2 comments:

Anonymous said...

helo!! saje singgah kat sini :) ok tak nie?

mySheiRa said...

@doc : huhuuu okeyy sajaaaa.. :D