peNgikut aku YanG taBah..ngeE^_^

Monday, December 27, 2010

jGn piSahkaN peMpuan deNgaN boLA sePak ^_^


'YYEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'
smbil terbangun dr kerusi...hahhahaha
tue lah jeritan aku paling kuat...cmpi gegar umah...hahahhahahahaha
mengong kau along!
'along....eeee..malu ah cket!adew owg kowt kt dpan..' 
eeeee.... 'pookkkkk..'
hahahaaa..kang da kne pok ngn adeq ak yg last 4taon tuh n 2nd last..eli..
hahhahahaaa...
alaaa...gol la deq...sabar la...

hahahhaa..sengal x aku??mengong pown adew ak rse taw x...
gara2 bola...ak dipersalahkn+dimalukan...
pdhal..ak da taw adew kwn umie ak kt ruang tamu..
seb bek dorg xnmpk mke aku kat ruang fmily neyh..hahahhahaa

tue lah yg di kate kn fanatik bola...hahahhahaa
aku lah tueh...hahahahaha
kwn2 ak dlu penah soal sal bnde cm nieyh..
'ko neyh..minat gilew bola..sume bagai'
ahhh..lantak kau lah...apew aku kesah??hahhaahhah

yew2....ak mmg suke+minat gilew tgk sports neyh..
cume lau dkt u...ak xdew ksempatan la nk tgk..espcially yg game open2 byk uh...cm bdminton...
hurmmm...pew kn daye...hohohoho

tapi kan...
ak lagie minat tgk sepak takraw...hahahahhaa
korang adew minat??tadew kn..tadew kn..hahhahaha
itu special nyew aku...
special kew???hahahahahahhaha
nk2 tekong team tuh...mak aiii...semart siot....fuhhhh!!
hey2..korg jgn slh phm lak ek...
bkn minat org taw..minat bola tuh jew...care dowg maen..tu sbb aku ske tgk...


lau tgk bola sepak....yg latest nyew la ak ckp kan..
yg aff suzuki smlm...
lau korg nk taw...b4 mesia men smlm..
everyday ak duk usha wateva page bout aff suzuki..
at least skali shari...tp ak rse lebeyh...hahahhahaa
ni page yg aku ske lepak klik ahh
bapak semangat gilew minah neyh...huhuhuhu
tyme smlm...aku ske tgk norshahrul idlan....bola dye ta leyh bla wa ckp lu..
rugie kowt sapew xtgk..huhuhuu
ank ganu tuh..
bgge kejap jdik terengganurian..hahahahaha
xpew2..ak xnk kt dye pown..kawen da pown...hahahahhaa
tapi ak nk storysal bola dye da kt garisan kot....xleyh blah arr..CHANTEQ SIOT! tp dr situ ahh dpt 2 gol..hohohoho
menjerit sakan aku..~
even bkn dye yg sumbat gol...tp dr dye lah step nk dpt kn gol.
huhuhuhu..
tapi..sek2 indon lak xpuah ati mesia menang smlm..
LASER pulak yg disalah kn..wewww~~
hoii...alasan ah kau!
si MARKUS gk indon yg rakus!!huhh..over lak botak neyh...
dye yg persoalkn isu neyh..smpi kne benti kjap...
lau tak mesti mesia leyh dpt 5 gol..
lagie satu tuh..tyme ptot nyew dpt penalti..
tp rfree mybe xkci sbb da taw mesia leyh dpt gol kot..hahahahaha
cian gk indon..huhuhu

btw...cngrates to harimau malaya team..
t kt indon good luck oke!!
 
ohoiii...smnagt aku hapdate blog ari neyh..~
till then..choww~

p/s : adew kew pempuan cm aku fanatik sport cm ginie ek??

2 comments:

Anonymous said...

gempak giler malaysia main semalam!!!

mySheiRa said...

huhuhuhu...taw xpew..
lau g stadium mesti sonok agie..hee~~