peNgikut aku YanG taBah..ngeE^_^

Wednesday, December 22, 2010

oke!!fiNe..! skunk mmg ak tol2 jeles!!!MENYESAL!!! TENSION!!


arghhhhh..tekanan+tension!!
jelesss jelesss jelesss yang amat smpi tggi ke langit!
haaa..takowt tak??takowt x??
oke2..chil2..sabar fateen..saba..
*fateen??msti sume trtye2 annn..hahaha
sbb nme fb aku da tukar kepade FATEEN BERNOULLIE
ehem2..knp??msti adew papew an..
ermm...sob2...

 | NEW OF ME |
| nk nanges puas2 dulu.....waaaaa:(:(:( |

oke

oke

oke...

STOP!!

erm...td actualy ngh buhsan2 ak wat FB walk...bkn blogwalk...hahahhaha
oke..nk nanges lagie.... jelesss!!sumpah!!jeles tahap gaban!!!
oke..ego ak da menurun!
haih....
sob2..

oke...mnyesal!!
mnyesal coz men2 tyme spm...spm ak terokk..mybe adew lagie yg terok dr aku..
tp aku antare yg plg terok kowt di klngan mmber2 aku...
mmber2 yg rpat ngn aku..mostly wat spc..mostly wt fastrack..ahh..lantak lah eja slh pown..!
rmi gak dak mrsm ak yg dah fly n akn fly lagie after dis...
bilew tgk2..usha2 pic dowg td...SUMPAH!!JELES yg amat2!!
tue lah kau...cpew swuh ko byk men??msok tournament itu lah..ini lah..
mcm2 ko nak...skunk..rasekan!! 
*netball (yg almost ak join) yg gode ak swuh men..
p/s:ahhh!!alasan!!
aarggghhhhh!!tekanan saye!!
skunk byk da musim snow kt cne...dekat uk...
sheffield...ouchhh...!tacing lagie!
da la dowg kt cne adew geng2 dowg skali...(sme mrsm ngn aku)
pegi 1 geng???aku??waaaa.....*nanges lagie...:'(
ak jew yg tersesat kt mesia neyh..
pew la naseb...
lau tak..msti ak dew ngn dowg skali skunk..
leyh men snow same2..masak same2...shoppink same2(yg neyh xleyh blah)
kmas umah same..mkn same2...stdy same2...



*teringin jugak..ahh bukan! not jugak! but..ak nk men snow tuh gak!

eee...tacing abess la pulak wt post kali neyh...adess!!dassat sguh penangan mmber2 ak neyh...

*pew probs ko neyh fateen???dah ko yg men2 dlu tyme spm apsal???
hahh!!taggung arr sndiri skunk..ko nk tacing2 ngn mmber2 ko pehal derr???haaa??

waaaaa..nk nangessss!!!
dah2..*sesi pjuk diri sndiri..

alaa...ko bkn xebat...dlu ko pown adew dpt offer kn..
tp my abah xkci pegi..
katenyew...xperlu lah wt kt ovesi..lm mesia pon da ckup....
nk highlite nyew kt cnie....ABAH XSANGGUP DUK JAOH NGN ALONG knn2??
abah syang along..yeayyyy!!!!:D


along..along pown syg abah...*_*


nk men snow jugak ahh!!
deq..kaci la chance kat akaq pulak men snow tuh...!

p/s:pasnie kne study tol2...buktikn kat mmber2 ak sume yang ak pown da best jugak!
not only yg further kt ovesi oke..:)
kt mesia pown leyh success..antare nk atau xnk jew...:)
BERSEMANGAT!come on mysheira fateen!

waaaa....|nanges|

teringat zaman skul dlu..huhu
nie buku2 aku..maseh tersusun rapi di raks buku kt umah..huhu
nk skul blek..nk stdy tol2...janji2..
tapiii...ape kn daye...:(

mase teroos bergerak dgn ligat nyew..wahhh!!

bubye......
pegi tidorkn diri dlu...
xnk nangesss lagie...


No comments: