peNgikut aku YanG taBah..ngeE^_^

Sunday, September 18, 2011

::: congratez yeah! bile turn aku pulak yer??! :::

salam semuaa...hye hye...morning morning ehh..cilap..hee :)
first of oll gonna wishing my ex-skulmate kat kospint faiz zukri for his engagement with her sweetheart :) (mybe last week kowt...xkonpem ..hee) sbb dye xjemput aku!haih!haha *tacink*
harap kau and si dia berkekalan cmpi ke jinjang pelamin n hingga ke akhir hayat :)
congratez buat anda berdua yer :)

ekceli da ramai kowt kawan2 aku yg da tunang :) tp adew yg tunang senyap2 jer..ak pon lambat tahu..katenyer bia rahsia sbb bertunang nie tak diWAJIBKAN di uar-uarkan pade org ramai :) juz untuk kenal-kenal antara dua family :) ohhh..sweetnyerr :) betol jugak kn...and maybe ak akan ikut jejak langkah dye..hopefully :) bkan lah tanak bgtaw member2 taw..bukan bukan..ini untuk menjaga air muka antara due family tuh yer :) heee :)
congratez again buat kawan2 saye yang da bertunang tue :)






ohhh..maishira!kau bile lagie??
aishkkk...pliss la jgn tanye cmtuh..maloo doe..malooo..hahahaaa geliii jerr :) saborr saboorrr :) belum sampai masenyer lagie :) insyaallah ade jodoh kelak akan di beritahu :)
biarlah aku abis kan dulu study aku nie..tggal lagi 5 sem!!ohhh tidakkk..lame tuee :'( uhukkkkk3 :') and mungkin akan bekerja dulu..kumpul duit cikit cikit kan kan...ye idokkk??hehehehee
xpew2..ade jodoh xkemane :)
pray 4 me yer kawan2 :)

p/s: mungkin abah susah nk kasi aku nikah awal sbb abah sayang along kan kan!? hee :) da hagak daaa :) papaiiiiiii :)

1 comment: