peNgikut aku YanG taBah..ngeE^_^

Friday, September 30, 2011

::: syukur masih di beri peluang kedua :::

alhamdulillah...
sangat bersyukur pade yg ESA kerana masih memberi peluang kedua pada aku untuk terus menghirup udara yang segar di bumi yang nyata ini . tak tahu ape naseb aku tadi kalau aku betul betul.... T___T

oke..tadi lepas kelas saye bersama teem menunggu en saupi (penasihat pemeta) untuk mendapatkan sign untuk surat2 permohonan kami. untuk program GJC kami :) then bertungkus lumus pulang ke bilek mendapatkan moto untuk hantar borang permohonan bus ke Harta Bina UTM. sbb ary ney kan jumaat. so opis ttup 12.30. bkk balek kol 3..tak sempat g petang sbb aku ade kelas. so terpakse la berkejar ke sane. oke.partner saye balek. atas urusan rasmi bersama PM. HAHA ebat kn partner saye??kerhh kerhh kerhh jgn marah naaa :P takpe saye memahami anda ;) wink~

so da setel sume tuh. aku balek ke bilek semula. tyme otw tuh la ak di himpit kereta yang sangat "RAKUS". drive macam tah papew.. laju gilew. da la tyme tuh jln agak sesak. al maklumlah hari nie kan jumaat :) then satu kereta HIMPIT ke aku sbb nk elak n potong bus kt depan tuh. taw la ak bwk slow gler.sbb byk sgt kereta.tataw la kot driver kete tuh tak nmpak aku. # cam tipu je lau tak nmpak# tak dpt nk bayangkan balek pew yg jadik td weyhh...kalo ak tak betol2 brek mmg aku da dekat hospital dah..xpown...hurm...haishkkk T__T sebab kereta tuh lajuuuu gileww nak matiiiiiii !!!!
but ak syukur ak tader pape..n slamat pulang ke bilek. agak terkedu n terhenti jap.tapi kereta tuh takde sifat rase bsalah lgsung. terus je drive lajuuuuuuuuu!!!!

still terbayang bayang kejadian tadi T__T takooowttttttt :'( @____@
this second tyme nyaris2 nk kne langgar.

oke. again again n again syukur pade yang ESA ^^



No comments: