peNgikut aku YanG taBah..ngeE^_^

Sunday, September 18, 2011

::: haihh....tacink sebenarnyerr :::

tacinkkk

tacink

tacinkk

wallaweyhh..rilexx la bro..kate machoo..nk tacinkk2 bagai..hakktuiii :/
tapi kalo ngan abah xboley la...mesty cepat tacinkkk :'(yerla...kalo abah nasihat bnde2 pon mesty nangess..padahal xde pape pown..weee~
sampai hati abah yer tinggal along sorang2 kat jb neyh :'(

first tyme kene tinggal ngn my abah..b4 nie xpenah kene tinggal kalo abah nk pegi mana mana taw tak??aishkk..tacink tacinkk :'( kalo b4 nie even nk pegi mkn kat kedai or kfc ke mcd ke restoran ke hape utk satu family mesty abah tggu aku balek umah dulu...sbb kdg2 kami satu family gather2 kat luor mkn2...
hape hape pown mesty abah tunggu aku dulu..sampai adik2 aku pakse aku balek umah utk pegi mane mane~
haaa..tengok..sweet kan abah aku :')

"tunggu kaklong balek dulu kiter g ar mkn kat luor"...abah...

ari tuh abah pegi GAMBANG WATERPARK!!! tak tggu along pownnn!!waaaaaaa...sadissss :'(
korang tak cayeee??haaa tengokk pic bwh nie!!bukti bukti!!
tak ley uplod banyak2..bukan ade pic aku pown :'( satu jer cukup..
sobbbb3 T_____T



p/s: abah tinggal along yerr??siaapppp abah!!uhuk3 :'( doakan abah saye cepat2 datang keje kat jb(if abah setuju la)...6t boleyh hari hari date ngn abah nie...pastu dtg cinie hari2..mkn ngn abah hari2..hehehe :) tacink2 along pown along still sayang abah taw :')






No comments: